Nattsvart Himmel och en stum hals.

För er som missade mina två sista inlägg så japp mitt hår suger. FUCK. Okej, överreaktion. Men åhe, allt blir så mycket större i min värld, håret, kroppen och ansiktet. Sorgligt nog har jag inte än kommit på hur jag ska kunna hitta vägen till livet bortom utseendet och perfektion. Hela min värld rasar samman nu över håret, så fruktansvärt fult. Jag vet hur det kommer bli nu, bo flera dagar under täcket, sitta stirrandes framför spegeln och peka ut allt fel som går att åtgärda. Jag önkar att jag kunde se bortom allt det här ytliga, för jag är ju så jävla ful så det låter rent av skrattretande att någon som jag skulle kunna vara ytlig - ytlig vad det gäller mig, men aldrig på andra. Jag är inte så upprörd över håret egentligen, det är bara en liten, liten väggspärr som blockerar vad det gäller att kunna känna permanent lycka - att kunna vara nöjd, kunna duga. En dag så kanske jag kan säga att verkligen är lycklig, men den dagen är miljon-tals år borta. ÅHH, mår ännu sämre nu för att jag var så självisk och skrev denna själviska text. Förlåt.

Kommentarer
Postat av: Hedda

Frida! Du är så HIMLA vacker!

Det är så tråkigt att du inte själv kan se det. Lita på oss alla omkring dig. Du är vacker, otroligt vacker!

2012-06-13 @ 11:18:20
URL: http://tjugoattondeapril.blogg.se/
Postat av: isabelle

Men hörredu, det är så himla synd att du inte inser hur himlans vacker du är! Skulle göra i stort sett vad som hellst för att få se ut som du. Dessutom tycker jag ditt hår blev jättefint också, du passar ju i det! Inga dagar under täcket, snarare flera dagar spatserande på stan där du kan visa upp dig ordentligt! <3

2012-06-13 @ 19:05:47
URL: http://iiissasplace.blogg.se/
Postat av: Cajza

Hej! Ramlade in här av en slump, och måste bara säga att du påminner om mig själv så mycket när jag var yngre. Hoppas att du kommer känna dig riktigt lycklig en dag och kommer inse att du har ju världens finaste hår!! Och är supersöt!
Ta hand om dig! Kram

Svar: Jag hoppas också det, känns inte så nu men det kommer väll :) Åh tack! Du med! kraaam
frida havnesköld

2012-06-28 @ 03:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0