KOMPIS DET GÅR BRA NU!

tusen år gammal bild, men who the fuck cares reallyyy.
Förlåt bloggen och dess läsare för min frånvaro. Kan dra en snabb genomgång av helgen för er! I Lördags hade jag och Nicole 60-tals kväll och kollade på "Singing in the rain". SJUKT BRA FILM. Vi dansade med som bara den! Haha, jag tar varje ursäkrt att dansa, haha! Vi gjorde även lite mini-spa. mys! Idag var jag och såg "LOL" med Makieu! Sjukt bra film och vi hade roligt som alltid! Douglas Booth som är med i filmen var inte helt fel han heller hehe, eller hur Makieu? Alltså herre vilken snygg grabb. Men hur soom heelst, nu sitter jag och umgås via nätet (hahaa sociallt!) med olika peeople och relaxar som få! Puss på er och bara så ni vet JAG ÄLSKAR LIVET OCH ALLA SOM HAR DET JOBBIGT: DET BLIR BÄTTRE , I PROMISE ♥

Kommentarer
Postat av: Makieu

Douglas Booth var som sagt helt okej. Inget speciellt, vardagligt utseende. Inte alls helt olagligt gorgeous.

2012-06-19 @ 01:01:29
Postat av: Hedda

Åh, vad härlig du ääääääääär!

2012-06-19 @ 13:17:01
URL: http://tjugoattondeapril.blogg.se/
Postat av: isabelle

Faan va härligt det ltåer!

2012-06-19 @ 17:01:25
URL: http://iiissasplace.blogg.se/
Postat av: Josefine

Ååå såg den filmen härom dan, han är ju såååå snygg! Och vad glad jag blir av att läsa att du älskar livet, jag hoppas du har rätt i att livet blir bättre! Stor kram<3

2012-06-19 @ 22:02:24
URL: http://Http://svartangel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0