Γ◯ʌ∃

Kan ni tyda rubriken. Värsta kod-språket...eller något. Ja, Sverige förlorade med 2-1, men men, kom inte oväntat direkt, dock troode jag att det skulle bli 2-2 i slutet med tanke på målchanserna men icke. Var ute och testade nya fotbollen ikväll efter matchen också med pappa! Haha, börjar bli en vana det här med fotboll mitt i natten. Och veeeet ni? Mina fina knall-blåa mocka ballerinor har blivit helt öl-iga, buhu, när Sverige gjorde mål gick alla nuts och massa öl skvättes runt (Andra männsikors öl vill jag bara förtydliga, dricker inte). Men dem går säkert att tvätta, så no harm. Nu ska jag snart sova, ska på möte imorgonbitti så måste vara utvilad! PUSS.

Kommentarer
Postat av: Hedda

Haha, fan vad härligt! Måste också kolla på nästa match ¨offentligt¨! Men stackars ballerinor.. ¨/



Sv: Säger proffsfotografen själv!

2012-06-12 @ 10:13:18
URL: http://tjugoattondeapril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0