☆ Control yourself ★

Utan spackel och kemikalier i annsiktet hehe. Naturligt är skönast. Tummen upp för morgonrocken också, lol. Ikväll ska jag och pappsen kolla på EM, på sådan där "storskärm" på Fantorget. Ska bli skoj, innan dess ska vi inhandla en Sverige-tröja åt mig, satsigt värre I know. På tal om fotboll så gick jag och pappa ut igårkväll och körde, random (vad är det exakta svenska ordet för det? Det finns väll ingen direkt motsvarighet vad jag kan komma på för stunden), lärde mig nästan och hjula också - det ni! Måste finputsa mina hår-lockar innan vi drar, så ciao och en en bra kväll ni med!

Kommentarer
Postat av: Hedda

Så vacker kvinna!



SV: Surpriseee! ^^

Nämen tack sötis. Du anar inte hur jag har väntat på att du ska starta din blogg igenom. Har kollat x-antal gånger! Gissa om jag blev lycklig igår? :D

2012-06-11 @ 21:25:06
URL: http://tjugoattondeapril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0